Gokverslavingshulponline B.V. spant zich maximaal in om een zelfhulpprogramma aan te bieden dat optimaal aansluit bij de situatie van onze cliënten al dan niet met aanvullende gesprekken met gespecialiseerde hulpverleners. Mocht je ondanks onze kennis, kunde en ervaring toch niet tevreden zijn over onze gokverslavingshulp dan vernemen wij dat graag van je. Jouw ervaring is belangrijk voor ons, niet in de laatste plaats omdat wij hiermee onze behandeling nog meer kunnen verbeteren.
Heeft u een klacht of bent u ergens niet tevreden over, bespreek dit met ons!
Vaak lost dit al een hoop op.
telefoon: 030-2102641
email: info@gokverslavingshulponline.nl
U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met Klachtconsult, dat u in contact brengt met een externe onafhankelijke klachtenfunctionaris bij u in de regio.
De taak van de klachtenfunctionaris:
- De klachtenfunctionaris neemt binnen twee dagen na ontvangst van de klacht telefonisch of per mail contact met u op;
- De klachtenfunctionaris onderzoekt met u of de klacht telefonisch afgehandeld kan worden of dat een klachtgesprek met u en de behandelaar nodig is;
- De behandeling van de klacht en het bemiddelen bij het vinden van een oplossing, geschiedt met inachtneming van het Klachtenreglement van Gokverslavingshulponline;
- De klachtenfunctionaris zorgt voor de organisatie van de behandeling en streeft er naar de klacht binnen 6 weken af te handelen.
Contact gegevens van Klachtconsult:
Mauritslaan 49
6129 EL Urmond
telefoon: 043- 8802259
mobiel: 06 461 86 728
email: info@klachtconsult.nl
Of middels het klachtenformulier op de website www.klachtconsult.nl
Indien de klacht niet naar uw tevredenheid is behandeld of niet is opgelost, wijst de klachtenfunctionaris u op de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie EZA, Zusterplein 22 te 3703 CB Zeist